неделя, 25 март 2012 г.

Моята първа публикация - Чантички за картички

Усмихни се :)
Най-хубавото нещо, което можем да подарим на всеки и по всяко време е една усмивка :) За това не се изисква никакво усилие или талант.
На любимите ми хора освен усмивки обожавам да правя разни малки и интересни подаръчета :) Дълго време се чудех какво да направя за мама за празника й и ... тя като един истински творец определено оценява всичките ми творчески пориви.
Случайно попаднах на прекрасната страничка Inking Idaho и нямаше как да не се влюбя в прекрасните чантички, които са там :)
И се започна правенето на чантички и картички към тях за подаръчета :)
Искаше ми се да използвам някакъв интересен картон, ама не намерих и си нарисувах моя - много лесно очернах кръгчета и после оцветих с акрилни боички :)
Ето я и чантичката за мама с няколко много леснички и простички картички :)




 Имам една приятелка, която за добро или зло е родена на 8-ми март. Казвам зло, защото така е ощетена от към подаръци :)  ето и чантичката за нея, заедно с подаръчето й магнитен лак за нокти - дано да й е харесал :)

Докато ги направя моята Точица усилено ми помагаше. Най-смешна беше когато докато си премествах линията да разчертавам картона, тя ръбаше моливчето в ръката ми. Скача около мен, крие се под картоните, играе с панделките ми, гризе всичко до което се докопа и лекииичко унищожава част от творческите ми материали :)
Но това не намалява любовта ми към нея :) Та тя е най-смешното НЕЩО на този свят :)

И една малко по-различна чантичка, която вече е  при новата си собственичка :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар