понеделник, 17 юни 2013 г.

My heart beats only for you

Мисля, че приключвам поредицата от сватбени картички. Стигаме и до сватбената картичка в бордо :) За тази публикация няма да бъда многословна, че вече е почти 10ч (вечерта) и искам да я напиша, за да ви я покажа :):):)

Мога само да кажа, че притежанието на машинка за рязане и ембос и шаблони е истинско щастие за мен и всеки път ми доставят невероятно удоволствие използването им.



 И прекрасният бордюр на Мемори Бокс (е заслужава си човек да има от техните шаблони :))

Картичката е с прозорче на предната страничка, от което се вижда прекрасното печатче на A day for daisies.

Е с тази прекрасна картичка завършва поредицата ми от сватбени картички (е поне за сега). Надявам се да са ви харесали. Ще бъда щастлива и благодарна на всякакви коментари (наистина най-обичам критичните, така знам какво съм изпуснала и какво да подобря :)
До скоро виждане :):):)

2 коментара:

  1. Наистина си щастливка, че притежаваш такива красиви шаблони -и аз си мечтая за такива, но за сега ще се полюбувам на твоите.Дано щастието кацне и на моето рамо в скоро време Картичката е превъзходна- мисля, че ще бъде оценена достойно.

    ОтговорИзтриване
  2. Много е красива, роклята е невероятна! И много ми харесва как се допълват взаимно вътрешната и външната част! :)

    ОтговорИзтриване