събота, 22 февруари 2014 г.

Deep blue eyes :)

Май доста отдаааааааавна не съм писала тук. Направо са се насъбрали едни паяжинки из моя блог от липсата ми (една вълшебна феичка ми каза, че понаминава от тук и събира паяжинките ;) )и ето я и първата ми публикация за тази година :)
Напоследък нямам много време за творене, а когато ми се освободи малко се упражнявам да оцветявам с новите ми маркерчета :D
Започвам със снимки на процеса на оцветяване на картинката:
 
Основно упражненията ми са насочени като за начало в оцветяването на косите, затова и избрах това изображение.

И цялата картинка:

В момента съм на синя тема и въпреки ОГРОМНАТА ми любов към лилавото съм го изоставила леко настрана и творя едни "нещица", които надявам се много скоро ще покажа :)

Да стигнем и до картичката.






Днес определено музата ми за писане се е скрила някъде и затова смятам да приключа този пост, пък следващият пък ще се опитам малко повечко неща да поразкажа.
Оооо забравих да спомена, че пръст (или по-скоро лапичка) в изработването има и Коприна. Тя вилня с всички сили по картоните (има дори и унищожени) докато аз така приятно се опитвах да изрежа елементчетата на машинката, опита се да отхапе цветята и най-нахално естествено да седне на кутийката, но беше възпряна да сътвори всичките тези белички  :D


Пожелавам ви много слънчев и усмихнат ден, а аз отивам на лов за мартенички :D

 
 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар