петък, 26 юни 2015 г.

Разходка с един Голям Малък Мъж в един студен ден :)

Уж настъпи астрономическото лято, а то сякаш идва зимата... е, не че не валя и сняг... а сме края на Юни.
Имах среща с един Голям Мъж на цели година и половина и малко отгоре... който дори и в студеният ден не отказа да се спусне по пързалката (беше малка - нямаше начин и аз да се побера на нея) и да си поиграе с леко мокрият пясък.
Исках да му подаря нещо за спомен - албумче за снимки. Така до тук добре - идея имам какво да му подаря, ама какво албумче, а и до сега съм правила само едно... и се започна с гледането в youtube на клипчета. Едно доста ми хареса и реших да го направя и аз.
Исках да направя така албумчето, че дори и този невероятен Мъж (пу-пу) да му се радва. Тук на помощ се оказаха едни много интересни лепенки, които биха привлекли вниманието на всяко дете...
Да минем към албумчето, че май и музата за писане се е преселила на някое топло и слънчево място и в момента заедно с творческата муза лежат на шезлонги, пекат се и пият коктейли... аз съм изоставена на тия 16 градуса от днес и си мръзнааа сама... :D

Направих и една картичка от тия, които се отварят на кръгче и я сложих и нея в самото албумче :)



Любимите ми котки - за да сложат снимка с тяхта любима котка :)





Надявам се много скоро да покажа и следващото албумче, че срещата със следващият невероятен Мъж се очертава да е скоро :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар