четвъртък, 19 юли 2012 г.

Нещо ново, нещо старо, нещо назаем и нещо синьо

Втората ми публикация за днес е с картичката ми подарък за колегата ми и приятелката му, които ще ходи на сватба :) Не ми дадоха никаква идея или нещо, за което да се хвана, за да е специална картичката за младоженците, затова реших да импровизирам с цветя и пеперуди :)
Много ми харесват американските традиции за сватбите и ... това, което една булка трябва да има за самата венчавка - нещо ново, нещо старо, нещо назаем и нещо синьо.. и ето ми и темата. Нещо старо и назаем няма как да вложа в картичката, но пък нещо ново и синьо... ето го и цветовата тема. Използвах и листче от новата ми придобивка на хартийки :)
И резултатът:


Може би само този надпис не ми харесва особено много, но слончето за късмет го прави очарователен :)

И пак от новите ми ръчно правени цветенца - падна голямо забавление докато ги направя :)

Направих и джобче за паричките, но така пък нямаше къде да напишат пожеланията си и затова спретнах набързо мъничко картонче (в лявата част съм го сложила върху картичката), което да надпишат :)

Дано слончето за късмет да донесе много щастие на бъдещите си притежатели :)
Много усмивки и вълшебни моменти на всички :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар