сряда, 4 юли 2012 г.

Мирис на цветя и трева след дъжд

Израстнала съм в едно малко предбалканско градче. Няма по-прекрасен мирис от този на цветята и тревата след дъжд. Живеейки в София осъзнавам колко много са и губят хората тук (в това число и аз), колкото и да вали след като спре - е мирише на охладен паваж (това през лятото). Наскоро открих едни готови елементчета, които ми се сториха толкова нежни и романтични и реших да ги вложа в една серия картички. Те са достатъчно красиви и реших да не претрупам картичките и да сложа няколко акцента към тях :)
Ето я и моята серия от цветни, дъждовни и романтични картички :)

Цветенцата направих по подобие и благодарение на една мацка от бг мама форума - Oblak11. Изрязах си цветенца, направих резки и минах с мастило покрая :) да кажем, че се пополучиха сгодни цветенца :)
 Тази първата ми напомня за доста романтични филми :)
Смятам че това е едно от най-красивите елементчета, които имам и реших да направя една много специална картичка за една много добра моя приятелка (дано да я изненадам :))



И една вълшебна картичка - дано да се хареса на бъдещата й собственичка :)


И смятам, че тази стана любимата ми картичка :) Реших да учасвам с нея в предизвикателството на Мър Мяу Луд на шаренко се радва






1 коментар:

  1. Всички са много нежни! На мен най-много ми хареса картинката с цветните ботушки! Пожелавам ти да бъдеш още по-смела в творчеството си и благодаря,че се включи в Шареното Забавлятелство този месец!

    ОтговорИзтриване