неделя, 12 август 2012 г.

Винтидж и феичка с чадърче

Времето е нещо доста ценно, което направо лети :) Май най не ми стига за правенето на снимки на картичките ми :)
Тук ще приложа няколко мои опита за винтидж, но съм лекиччко далечко, но като направих първият си картон и .... не можах да се спра и си направих още няколко от същият вид :)
Ето го и само картончето преди дори да е сложено на картичка :) Сложих 2 вида печатчета един с пеперуди и едно малкичко с надписи. После малко "понамацах" с тампончето отгоре  и по краищата :)

С малко понакъсване и няколко цветенца се получава интересна картичка :)



С още печатчета и различни цветенца :)


Както си стоях едната вечер към 10,30ч една мъничка идейка прелетя покрай мен и кацна до компютъра ми. Протегна ръчички и извади едно малко чадърче и... ето я и картичката


Чадърчето е правено от картон, като покрая наплетох с една кукичка синджирче. Сложих едно цветенце и една от моите перлички (пробвах да си направя сама - с течните перли си накапах върху едно капаче и ги оставих да изсъхнат).
А другото цвете направих като приших панделка към едно картонче, после залепих отгоре цветенце и накрая ги залепих за картичката :)




 Усмихнат ден и дано и при вас да дойде тази малка феичка :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар