събота, 15 декември 2012 г.

9 дена до Коледа

15-ти декември, само 9 дена преди Коледа. Равносметката до тук:
 - закупени подаръци - 0,
- обиколки по магазините -1,
- почивни дни за закупуване на подаръците - 1 (неделя)
- украса у дома - няма
Лелииии съвсем съм изостанала от нещата, които трябва да направя до 24-ти. Моят дядо Коледа май се е загубил и все няма време да свърши нещата, затова на всички ще подаря по една картичка и някой шоколад (като тук смятам да направя нещо специално - ще украся шоколадите да са в тон с картичките - дано да успея да го направя за половин ден :)).Като ги привърша ще снимам и ще покажа. Отдавна не съм писала, но това време... е все не стигам до снимане на картички, а какво да кажа за писане на публикация :)
Сдобих се с ембосинг машинка - прави чудеса, само трябва да си накупя малко папки, но и това постепенно ще стане :)
Наскоро една страхотна мацка ми помогна, давайки ми "назаем" машинката си за изрязване, т.е. аз си носех едно шаблонче и картончета и тя ми изряза разни нещица :):):) и осъзнах колко са невероятни ембосинг-режещите машинки :)
И в този дълъг пост, за да не е голичък откъм снимки - ще сложа няколко, макар правени и с телефона :)


И нещо не толкова коледно, но в този студ мислите ми са за топлото слънце и кога ще дойде пролетта :)


Много скоро ще сложа понаснимам и сложа още малкичко снимки :):):)

Няма коментари:

Публикуване на коментар