неделя, 6 януари 2013 г.

Пеперудено :)

Честита Нова Година :) Започва 2013 г. и то във вторник (какво по-хубаво от това, за да може всичко да върви на магия :)), а и първата работна седмица беше самоооо 3 дни - какво по-хубаво начало :):):)
Прекарах празниците (2 седмици) на гости на родителите ми - абсолютна ваканция. Като си отидох се оказа, че на Дряново има самооо 40см. сняг - беше като в приказките, но и доста студенооо :):):) Бях далеч от творческите си материали и не съм направила дори и 1 картичка, но почивката беше доста зареждаща и първата картичка за новата година вече е факт :)
Тази картичка е за един рожден ден, който мина преди 2м. (срам - не срам да кажа, че е за сестра ми), но тогава нямах вдъхновение, за да й направя една много специална картичка :)
За сега ще я публикувам само тук, защото още не съм й я подарила, но тя няма да се усети да погледне :):):)
Вчера имах огромното щастие да се сдобия с пънча, който очаквам от края на ноември, но покрай него си взех и една страхотна папка за релеф - с пеперуди. Смятам, че пеперудите и цветята са ми голяма слабост :) Вдъхновена от новите неща се захванах да мисля каква да е картичката и ... е  как да не е пеперудена :) използвах и едно готово елементче за рожденичката :) малко ръчноправени цветенца и ...


(поналожи се да снимам с телефона :( )


Искаше ми се да направя по-разчупена картичка и ето какво се получи (бях видяла нещо подобно някъде, но нямам спомен къде и каква беше точно формата на картичката :))
 И за да не се "клатушка" картичката отзад е вързана с панделка (ама нямам снимка :))

Има 2 джобчета за надписче с пожелания и за още нещо.


Ето и картончето за пожелания (използвала съм новата си папка - ето и линк за папката Папка с пеперуди )





Много ми хареса как се получи и дори успях да направя още 1 такава :):):) Надявам се и на вас да ви е харесала :):):)
Пожелавам на всички много успешна, щастлива и приказна нова година :):):)
Ееее какво щастие - случайно погледнах какво е новото предизвителство в Мър- Мяу и се оказа, че то - Забавлятелство Петнадесето : "Аз обичам..." и ще взема участие с него с моите любими пеперуди :):):)

Получих си и снимките на картичката, която направих за колежката ми :)




2 коментара:

  1. Много е красива и разчупена! Заслужавало си е чакането на вдъхновение! Със сигурност ще зарадва сестра ти :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересно оформление! И пеперудите са чудесни за картички за жени - ефирни и красиви! Радавам се,че сподели своите любими цветове в Забавлятелството този месец!

    ОтговорИзтриване