четвъртък, 31 януари 2013 г.

Лилаво копченце :)

Толкова съм щастлива - получих за подарък комплектче лилави маркери Spectrum Noir :)
И вече съм горд собственик на пет комплекта маркери (затова за сега картичките ми ще са в 4 основни цвята - тюркоазено, червено, лилаво и сиво :)). Оцветяването ми доставя огромно удоволствие и всяка вечер (дори и на тъмно) се упражнявам по малко да оцветявам.
Дотук с хвалбите за новата ми придобивка :) сега трябва да покажа и нещо направено с тях. Ааа забравих да кажа, че маркерите са ми подарък от колежката (бях й направила 5-6 картички за Коледа да ги подари на приятелите си и тя решила да ми направи и тя подарък :)). И първата оцветена картичка в лилаво е специален подарък за нея :):):)
И тъй като тя много хареса Jules на Криста Смит, която бях направила в тюркоазено се сдоби с една, но в лилаво :):):)

 Още са ми новички лилавите и доста мастиленки, но се получи преливането :):):)


 Малко лилави копчета цветя за разкош :)




Усмихнат и невероятен ден Ви желая :):):)

4 коментара:

  1. Кати, браво за усърдността. Заслужава си - виж какви чудесни резултати постигаш. Използвала си лилавата гама по най-добрия начин, както в оцветяването, така и за нежния фон. И всичко е премерено и точно.Браво ххх

    ОтговорИзтриване
  2. БРАВО, Кати! Толкова ти се радвам на усилията и напредъка, който постигаш с усърдие и практика! <3 Продължавай в същия дух и до няколко седмици съм сигурна, че ще станеш профи с маркерите! ;) Момата е оцветена прекрасно! Много ми харесва как си редувала топли и студени лилави при оцветяването на поличката! :))) А копченцата са бонбон... <3

    ОтговорИзтриване
  3. I love the colours you've used! Very nice Blog, thank for sharing.

    Hugs,
    Sheryl

    http://redonkulousdesigns.blogspot.ca/?m=0

    ОтговорИзтриване