петък, 19 юли 2013 г.

Vintage wedding in August

Винаги съм харесвала Винтидж стила, въпреки, че не мога да се похваля с някакво постижение или творение в тази посока. И въпреки това реших да експериментирам с Винтидж стила със следващата ми сватбена картичка и се получи... този път наистина ми хареса какво се получи (дано и да получателите да им хареса :):):))
Започваме с кутийката - толкова ми харесват тези кутийки с прозрачни капачета :)
Използвах и любимото си печатче на A day for daisies - I Do толкова е нежно :):)



Направих и плик за пари, отделно от картичката :)


Картичката също сътворих с различна форма, която до сега не съм правила, но идеята доста ми допадна - при отварянето долната част е като горната (пфууу какво обяснение, ама...)



Направих една мъничка книжка, в която да се напише пожеланието и тя се поставя в по-голямото джобче :)


Тук не можах да събера всичко и се виждат различни странични предмети, ама нямам друга снимка на всичките части на картичката :)

Ще я включа в предизвикателството на A day for daisies - Use a die cut
 
Остана ми да направя само още 1 сватбена.... вече дори им изгубих бройката :):):)
Пожелавам ви страхотни почивни дни :)

2 коментара:

  1. Чудесна работа, резултатът е много красив! Прекрасна сватбена изненада!

    ОтговорИзтриване
  2. Много е красива и винтидж! И отново интересна сгъвка, доста си се потрудила и страхотни идеи вложила! Прелестен комплект, а плика за паричките е много готин! :)

    ОтговорИзтриване