събота, 27 юли 2013 г.

Гумени ботушки (gumboots)

Започвам доста ентусиазирано тази публикация. Трябваше да направя картичка с гумени ботушки - преди време бях правила една с готова картинка, но която беше от едно комплектче с картинки (за съжаление една единствена беше картинката). Имах мъничко време и след малко ровене из магазинчетата за реална картинка или дигитално печатче ударих на камък :(
Тогава като като малък лъч светлина се появи една картичкофея - Ива , която дори и да не ме познава ми изпрати картинка с ботушки (и не само). Хубаво е, че има такива хора, което ме прави много щастлива, че съм част от цялото това лъчезарно царство на творящите феи. Не мога да ви изкажа какво невероятно чувство на възхищение изпитах, когато тя ми предложи да ми ги изпрати :) Много и най-сърдечно благодаря за този прекрасен и мил жест :):):)

Картичката трябваше да я направя най-късно в четвъртък и за жалост нейното писъмце не успя да стигне на време, но с най-голямо удоволствие ще включа ботушките в някое мое проектче :):):)

Докато чаках в четвъртък да дойде писъмцето с картинката ботушки реших да се презастраховам с някоя картинка на ботушки. Тук благодарностите отиват към моята приятелка Невенка (една друга картичкофея), която доста усърдно се порови и изнамери картинка за оцветяване с така прочутите ми вече гумени ботушки :):):)
Принтирах и като се прибрах ги изрязах от дизайнерска цветна хартия. Станаха доста добри ботушки, ама нещо им липсваше и тогава реших да им сложа glossy accent и ефекта стана страхотен - на живо наистина изглеждаха като гумени :)

Нямах много време за губене и за около час-два сътворих и картичката - и така с помощ от доста хора ето го и резултата :):):)



Опитах се да снимам блестящият и гумен ефект :)
 
Наскоро намерих в едно магазинче едни мънички топченца и реших да тествам как ще се получи, ако ги сложа за тичинка - е, получи се страхотно :):):)




 Естествено докато снимах Копринка се въртеше из ръцете ми, основно пречейки ми да правя снимки на картичката - я се хване в кадър някое ухо, лапа или в последният момент се изправи и влиза цялата в кадър.... и тогава реших да я снимам - е то не беше мърдане и шаване - една снимка не стана. То не стои на едно място и като се опитам да я фокусирам започва да си върти главата сякаш абсолютно нарочно :):):)

 
Надявам се получателката на картичката да я хареса :):):)
 








1 коментар:

  1. Прекрасни ботушки! Радвам се на развръзката! :) А цветенцата са толкова свежи и красиви! :)

    ОтговорИзтриване