четвъртък, 26 март 2015 г.

На 18

Имах честта да измисля картичка за девойка, която става на 18г. и понеже бях в картичко-кутийското ми вдъхновение, реших, че няма как да не направя една кутийка с изненада. Вече успях да направя няколко от този вид - много ми харесват.

Само да кажа, че успях да направя няколко снимки с телефона на работа (нещо нормално за блондинките...)

Ех, как обичам, аа не -  ОБОЖАВАМ всичко на точки... а тази дизайнерска хартия... направо ми топи сърцето ...


Ето я и моята торта изненада :)


Да си призная - доста си поиграх за направата на тортата. Голяма мъка беше... никога не съм правила кръгла кутийка и понеже установих, че нямам пергел (такова чудо защо ли ми е... е разбрах защо ми е :D ) нямах много време да се упражнявам. Получи се кръгла кутийка... все някак си... уфффф...

Днес не съм особено многословна... мразя да се отработва в събота и вече нямам търпение да дойдат почивните дни. 
До скоро мили творящи феи :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар