неделя, 29 април 2012 г.

Първи опити за оцветяване с акварелни моливи (по време на работилничката на 2те елши :))

Имах щастието да отида на една от работилничките организирани от 2те Елши . Прави ми впечатление, че в София няма толкова много Арт центрове, организиращи подобни обучения за начинаещите и не само крафтъри =)
И ето и първите ми опити да оцветявам с акварелни моливи - е има мнооогооо още да се уча, но всичко постепенно :)

Печатчетата са толкооова сладки, че нямаше как да не направя картички с тях - сега само трябва да избера кого ще зарадвам с картичките :):)


А това печатче с тези мишлета е толкооова сладичко :)


А в картичката сложих и един от първите ми опити за пергамано - има много нещо, които съм си наумила да усвоя... времето ще покаже :)


Днес Точката беше заета да лети в стаите и не успя да се вреди да бъде снимана :) но иначе е много упорита да ми помага, особено когато аз се опитвам да направя печатче, а тя ми хапе ръката :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар