понеделник, 2 април 2012 г.

Подаръчна кутийка за рожден ден :)

Обичам рожденните дни и особено тортите :) но най вече подаръците :) Една колежка има утре рожден ден и с другата ми колежка й сътворихме подаръче - е то подаръчето е основно от нея едно каренце, а от мен специална кутийка и чантичка с картичка :)
Ето и самата кутийка и първите ми опити за ръчно направени цветенца :)

Изработена е за каренце с 25 см диаметър и е само с 2 см височина. Тъй като каренцето е много красиво, реших че ако се вижда през самата кутийка ще е още по-интересно :) Цветовете на кутийката са съчетани с цветовете на самото каренце :)








 
Този път Точица не участваше в творческия процес - беше заета да прелита из стаите :))
Ще се радвам на всякакви коментари и препоръки за подобряване на работата ми :)
Рожденничката много си хареса подаръка (успяхме да щракнем само 1 снимчица на каренцето в кутийката) ето го и него :) Снимахме в движение и за да махна задния фон, малко трябваше да поизрежа (не съм много добра в рисуването с мишка, та и изрязването не се получи особено добре, но все пак се вижда :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар