неделя, 29 април 2012 г.

Опит за Пергамано

Този месец определено ми е месеца на рождените дни :):):) но заедно с това и научаване на много нови неща - като техниката Пергамано (дано да я изписвам правилно :))

За една приятелка направих една картичка в лилаво и реших, че пликът за картичката ще е от паус и ще "изрисувам" нещо отпред :) Дано да й хареса :)


 Ето и опита за Пергамано :)


Само имам един проблем не знам с какво да залепвам паус хартията - защото с каквото и да пробвах си личи, къде е лепено :( Но ще продължа да се ровя и чета за тази техника :):)
Сестра ми също хареса картичката и... направих и една за нея, заедно с един плик :)





Следващите неща в списъка ми ToDo са мини кексчета - любимите на приятелят ми, които отдавна не съм правила :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар