петък, 1 юни 2012 г.

Сладък подарък :)

Усещането е страхотно когато подариш нещо на някого, който ни най-малко не го очаква :) Радостта и ентусиазма, грейналите очички (особено на малките дечица :)) са чак заразни - е надявам се и аз да съм допринесла за подобни чувства в една моя близка приятелка :) Реших да я изненадам за рожденният й ден (макар и да позакъснях) с една картичка и кутийка торта. Това е първият ми опит за направата на този вид кутийки - много ми харесват, но трябва да потренирам, а и щеше е прекрасно да бях си намерила шаблонче за направата, ама ... рязах, творих, лепих и горе-долу се получи парчето торта :) Не обичам да претупвам нещата, ама вечерно време когато имам малко свободно трудно се твори, особено с Точката наоколо :):)
 Ето и няколко снимки, макар вече "творбите" ми да са при новата си собственичка :)


Нещо снимането ми накуцва - вечерно време въобще не ми се получават добри снимки :( , но иначе пък нямаше да ги имам :)


И картичката - цветенцето е печатче. Оцветих го с акварелни боички :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар