събота, 30 юни 2012 г.

Нещо ново - нещо старо

Няколко проекта, които не съм показвала, но им дойде времето да видят бял свят, за да не стоят скрити в кошничката с новите и недовършени проекти :)
Няколко доста семплички с не особено много елементи картички, но....
Ето ги и тях:
- наскоро се сдобих с нови печатчета - отдавна си мечтая за печат дантелка и най-накрая и моят печат се появи и вече е при мен и първата проба с него е:


Нямаше как да нямам и проба в лилав цвят - един от най-любимите ми цветове :))



И въпреки сепличкият си вид - ето и една от любимите ми картички (направих цели 3 от този вид). Оранжевото толкова добре се откроява и контрастира :)) и първият ми опит за тези малко по-странни квилинг розички :)



Тази вечер трябваше да направя картичка за подарък, но имах само 5-10 минутки и сътворих ето тази картичка :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар