сряда, 6 юни 2012 г.

Цветя, цветя и пак цветя :)

Днес си получих малкото, но много красиво подаръче (да спомена, че исках да си го купя, но ме изненадаха и ми го подариха - една модна фирма) - цвете, което стои уникално на новата ми придобивка (рокличка :)). Изпратиха ми го специално от Русе и аз реших да направя и да им подаря картички с цветенца :) Сърдечно благодаря за цветето :)

Ето и моите подаръчета за тях, като последната картичка с интересната сгъвка ще попътува до Русе (хората тук са много сериозни и съм убедена, че ще я занесат до там :))




Тук е опитът ми за цвете хармоника (наистина си нямам и идея как се казва - аз така си го кръстих :)), а отгоре сложих и една квилинг розичка :)


        Наскоро си взех лепило с брокат - много интересно и използваемо нещо и от тогава всичките ми картички бляскат :)



И специалната картичка  :) Използвах и едно печатче с обувчици и чантичка - за фешън разкош (ха-ха)



3 коментара:

  1. Много са сладички и бонбонести!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни са! Цветето-хармоника е станало много сполучливо

    ОтговорИзтриване
  3. Много благодаря - окуражавате ме много в продължаване на "новото" ми хоби :):):)

    ОтговорИзтриване