петък, 31 май 2013 г.

И замириса на море...

Жега... слънце... и мечта за плаж - чист и празен и аз да съм на него. Тази мечта е направо неизпълнима, но пък слънцето и жегата са си съвсем реални :):):)
Когато видях картинката на A day for daisies - Aloha Blooms - толкова са красиви и невероятни всичките от Аloha серията... с удоволствие бих имала всичките им печатчета...
Въобще няма да казвам нищо за лилавото... обещавам си да направя само още 1-2 проектчета в лилаво и ще започна и с други цветове (ще го оставя за малко, че....)


Не е ли прекрасно печатчето... толкова е нежна и сияйна тази мацка, а тия цветя в косите... ех :)

Нещо напоследък картичките за счетоводители ме преследват. Нямам нищо против, но освен да напиша счетоводни операции или да направя фактурки или някакви подобни документи, по друг начин не мога да интерпретирам професията им в картичките им :)
Специално за мацката, получател на тази картичка с поръчителя й взехме единодушно решение да й напишем счетоводни операции за начисляване на заплата... каква заплата, а.... дай боже и на нея и на всеки му такава цифра във фиша :):):)


Самата картичка е джобче и от там се вади едно картонче за надписче :):):)

Ооо споменах ли за опитите ми за оцветяване на вълни... ужас - ако някой е виждал урочета за това бих била супер благодарна да ги сподели, че на мен ми се получиха по-скоро като тюркоазени дюни, вълните :):):)

Какво по-голямо щастие от това в предизвикателството на Spectrum Noir темата да е Purple (лилаво). Не правя нещата заради тях, ама този път мога да направя повече участия, че с това лилаво...

3 коментара:

  1. Много нежна и красива! Печатчето е наистина неустоимо! Към лилавото лично аз нямам никакви забележки :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Обожавам лилавото, никога не ми е излишно или дразнещо, а и ти го използваш в толкова красиви комбинации, че ... А картичката е супер :) тъкмо като за счетоводител - да се разсее от ежедневните цифри!
    Поздрави!
    Ина

    ОтговорИзтриване
  3. Аз определено нямам нищо против лилавото и мириса на море :) А тази серия печати и на мен ми е много присърце :)

    ОтговорИзтриване