вторник, 7 май 2013 г.

THE PROM - one of the most exciting moments

Ииии ето я първата ми публикация за май месец. Първият работен ден след 10-дневна почивчица, през която не правих нищо (творческо) - много трудно се става рано след толкава ваканциика, ама добре, че тази седмица е къса...
Нов месец - нов късмет :) Ето я и първата ми картичка за абитуриетка :) Трябваше да е розова и за малка фешън дива (и колкото се можеше по-претрупата - ето тук не успях да се справя, просто не мога да претрупвам картичките :)).
Последните ми 2-3 картички са с една и съща сгъвка, която обаче този път използвах като кутийка, в която поставих и самата картичка (установих, че тази сгъвка е невероятна, но с един малък недостатък - ако някой желание да напише голямо послание / или просто послание - ами няма къде....). Някъде я бях видяла как става и е супер лесна, но нямам линк - просто си разграфявам и хоп... готова е :)


Време е да си призная, че доста дълго време идеята за розовата и претрупана картичка все ми убягваше, ама онзи ден я хванах и я впримчих да се появи изпод ръцете ми :)
Искаше ми се да направя рокля от дантела и някой сатенен плат, ама нямах време и затова .... еми нарисувах си една рокля. Украсих я с малко дантелени печати (които впоследствие се разпръснаха из цялата картичка). Цялата я минах с glossy accent и розов брокат по краищата.

Използвах печатчето от Gorjuss  - Simply Gorjuss - какво по-добре определение за всеки един абитуриент :)

 
Картичката е поставена в средата на сгъвката и лесно се маха :)

 
А ето я и нея самата в цялата си розова прелест :)
Ааа пропуснах да спомена, че и закачалката си я нарисувах, хаха...
 
 
Опитах се да хвана и glossy accent на роклята, ама....
 
 

Дано абитуриентката да я хареса :):):)
 

3 коментара:

  1. Страхотна и фешън, а дантелената рокля и закачалката са разкошни! Сгъвката и придава неповторим и уникален вид! Ще се хареса и още как! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Разкошна е! Браво! Де да бях абитуриентка...
    И аз трябва да направя една картичка, но за момче. А и тази е доста сложна за мен.
    Още веднъж ПОЗДРАВЛЕНИЯ за творчеството.

    ОтговорИзтриване
  3. Много е красива. Каква е цената?

    ОтговорИзтриване