петък, 25 юли 2014 г.

Кръщенето на една малка принцеса - част 2

Едвам написах 10 реда и редактирах едни 40 снимки (като под редакция се разбира изрязване, поизправяне, смаляване и слагането на едно име - не е кой знае каква работа) и започвам да се поуморявам ... определено съм изгубила тренинг за писането в блога :D
Затова направо минавам на следващите картички...
Еххх ще се опитам много скоро да напиша и нещичко за прекрасната ни разходка до Малта и да ви покажа невероятните красоти там (имах толкова огромно желание да снимам кактуси и така и не успях - имам само няколко снимки), но сега не е време за лирични отклонения - много скоро ще има и снимков материал.
Продължаваме с картичките :)

2. Невероятната феичка на ScrapBerry's - Little sister - линкът препраща към онлайн магазинчето, от което си купих този невероятен печат. Наистина бях изненадана от качественото изображение, което прави и то при почти никакъв натиск върху картона. А цената дори не е за коментиране...





Може би тук е времето да успея да се похваля, че през времето, в което не съм писала тук успях да порастна с още 1г. и този път реших да си подаря нещо аз. Е обичам да си правя подаръци :D сдобих се с нов фотоапарат. Факт е, че дори в момента - повече от 2 месеца след закупуването му все още не съм прочела упътването, не знам за какво са повечето копчета... тия сложни фотоапарати са истинско предизвикателство, но пък това не ми пречи да си щракам на воля и за два месеца да съм навъртяла около 1400 кадъра :D :D :D
Та някои от снимките са правени с него - обожавам ефекта на фокусиране върху определена част на картичката, а останалата да остане замъглена....



 
Установявам, че съм правила доста еднакви кадри на различните картички, но го осъзнавам сега докато пиша поста, тъй като снимките са ми в различни папки и дори при обработването не ги смесвам :)
 


 

В този пост ще сложа малко повечко картичко-покани:
 
3. Още един вид с печатче на ScrapBerry's - невероятна принцеса :)
Май лилавата съм я направила 2 пъти - ама не мога да се откажа от това толкова любимо лилаво









 

Няма коментари:

Публикуване на коментар