събота, 26 юли 2014 г.

I Do

Събота сутрин около 8ч е. След вчерашната ми публикация в 3 части, тази сутрин нямах търпение да стана и да напиша следващата, т.е. тази. През изминалите 2-3 седмици успях да направя 2-3 сватбени картички (може и повече да се съберат :D). Днес ще ви покажа една от тях.
Да - лилавото ми е най-любимият цвят, но розовото може би е на 2 или 3-то място след него. Наскоро имах огромното щастие да се сдобия с едни уникални дизайнерски хартии - отново на ScrapBerry's, обаче си взех единични бройки и сега нетърпеливо чакам да докарат отново и да си взема :)
Обичам да правя сватбени картички, да гледам сватбени снимки, въпреки, че идеята за сватбите не ми допада особено. Никога не съм си се представяла в бяла рокля и да мина през целият този "процес" - май смятам направо да скокна на следващата стъпка :D :D :D :D :D
И да стигнем до картичката...



Обожавам тази сгъвка, но това, което единствено не ми харесва е, че няма как да слагам 3D елементи на картичката. Използвам сгъвката като кутийка и слагам отделна картичка вътре. За жалост няма как да се затвори, ако има нещо изпъкнало (визирам цветенца, клончета и подобни).

Огромно количество сърца - за влюбените, решили да кажат своето "ДА" :)




Пожелавам ви хубави и слънчеви дни, изпълнени с много любов  и щастие :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар