петък, 25 юли 2014 г.

Кръщенето на една малка принцеса - част 1

Толкова прах и паяжини ... влизам тук и какво виждам - прах, прах и паяжини събрани в продължение на месеци. Наистина отдавна не съм влизала, но сега се завръщам и е време да изтупам с всички сили понасъбралият се прах и да започна да пиша малко повече и да съм лекооо по-активна. Имам доста да разказвам и няколко неща да покажа.
Започвам с едно от последните ми проектчета - картички за кръщенето на една малка принцеса - прелестната Алекс <3
Трябваше да направя само 10-12 картички - покани, но след тях осъзнах, че надали някога ще сътворя повече от тази бройка наведнъж :D :D :D
Опитах се да ги направя различни, но май успях само да сътворя 2-3 вида в различни нюанси :D
И нека да започнем първият пост от картичките:

1. Започвам с пеперудените картички. Отварят се като прозорчета, а посредата като се съберат двете странички се оформя пеперуда. Напоследък това зеленикаво доста ми е станало любимо и определено се нареди до лилавото :) и любимият ми печат на Some Odd Girls - Rapuncel






 
И варианта в лилаво:





 

Продължавам във следващият пост. Понякога не обичам да чета дълги постове и затова реших да покажа в няколко поста картичките за кръщенето :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар