събота, 9 март 2013 г.

Размяна на картички за 8-ми март

Ето и първото ми участие в размяна на картички с другите творчески феи е факт :) До сега някак си ме беше лекооооо страх да участвам, дори и след като наближава да стане 1г. от започването на картичкоправенето се считам за леко начинаеща и имам доста още да уча...
На мен ми се падна да изпратя картичка на Ирина Кирякова и за мое щастие картичката успя да стигне на самият ден :):):)
Ето и какво сътворих:
 
Е няма по-любими неща за мен от пеперуди, цветя и лилавият цвят :):):) Магнолията оцветих по урочето на Jennie Lin Black и е оцветена само с маркера на Spectrum Noir LV1 - толкова много ми хареса тази техника, че оцветих още няколко цветенца :):):)



И за да предпазя картичката при изпращането направих една кутийка (тук съвсем тихичко ще си призная, че кутийките въобще не са ми сила, но....)


Няма коментари:

Публикуване на коментар