събота, 30 март 2013 г.

Be fabulous

Ето и втората ми публикация за днес :) заедно с втората картичка, която направих за колегата  - пролет и явно доста хора имат РД :) Дори и аз много скоро ще порастна с още 1 г. :)
Осъзнавам, че трябва да направя още 2-3 картички за колежките, които имат рожденни дни тази и другата седмица :):):)
И пак стигаме до моите любими пеперудки. На тази картичка съм сложила най-новият си печат (подаръче - изненада -почерпка от Мигито Петрова за което съм й страшно благодарна :)))) и ги оцветих, а също така оцветих и цветенцата ми :)
За всичко оцветено на картичката съм ползвала маркерите Spectrum Noir BT9, BT7, BT5, BT4 и ВТ2
 
 
Доста ми харесва как се получават цветенцата оцветени в различни цветове :)

Както и за предишната ми картичка и за тази направих визитка в същия стил :)

Ето я и нея отблизо - пеперудката е принтирана от интернет, но като се оцвети стана прекрасна :)
За визитката принтирах на листи името си, останалата част е печат KaiserCrafts и естествено една пеперудка (в интернет има доста и след оцветяване, всичките стават прекрасни :))

3 коментара:

  1. Тези цветове са страхотни! Тюркоазеното ми е любимо! Много е свежа и пролетна. Браво. А визитките са супер, и тази, и предната.

    ОтговорИзтриване
  2. Браво Кати, много ми хареса визитката.Би ли споделила малко повечко за нея-печат ли е или и тя е принтирана? А буквите?

    ОтговорИзтриване
  3. Много и сърдечно Ви благодаря момичета :) Диди описах как ги правя в самата публикация :)))

    ОтговорИзтриване