неделя, 24 март 2013 г.

Spring Bling

Пролет е... дори преди седмица-две успях да видя и щъркел. Въпреки, че напоследък беше лекинко студено във въздуха се усеща приготовлението на цялата природа за нежната и топла прегръдка на слънцето :)
Обичам да ми е топло (по-скоро не обичам да ми е студено).
Публикацията ми този път е с картичка за рожденният ден на една позната. Трябваше да направя някаква пролетна картичка, тъй като тя е родена в края на март. Ами в момента, в който чух, че трябва да е пролетна - веднага се сетих за картинката на Tiddly Inks - Wryn Spring Bling Толкова много я харесвах и ето дойде и момента да се сдобия с нея :):):) Дори съм намислила да направя повечко картички с нея :):):)
Днес беше доста творчески ден, а вчера имаше среща на картичкофуриите и се запознах с доста от творящите, живеещи в София. А освен с нови приятели се сдобих и с едно АТС от Тони- Точица, с печатче ПЕПЕРУУДААА и завидно количество квилинг лентички от Мигито Петрова - беше супер :):):) много скоро печатчето и лентичките ще бъдат употребени :)
Аууу отклоних се и така на темата за пролетната ми картичка :)

 
Сложих доста цветни хартийки, оцветих цветенцата с доста ярки цветове и една пеперудка в същите цветове  с  маркерите Spectrum Noir. Смятам много скоро да се сдобия и с розовия комплект на маркерите, че толкова много го обичам този цвят :):):)Ааа жълтите са най-новото ми попълнение и вече съм горд собственик на 7 комплекта (42 маркера), дано да успея да събера всичките преди да изхабя първите закупени :):):):):)


 
Ще включа картичката в предизвикателството на Spectrum Noir - Spring
И кутийката-плик, която направих за картичката :)

Невероятните пеперудки са печатче подарък, което получих от Мигито Петрова на срещата на картичкофеите в София :):):) Страхотен печат :)

 

6 коментара:

  1. Кате, страхотна е картичката! <3 И печатчето, и цветовете, и пеперудката, и сладките цветчета - всичко е толкова пролетно! :)))) А рокличката на Wryn направо все едно е озарена от пролетното слънце! <3 Страхотно е оцветена!
    Ех, всички сте били на тази среща! Не е честно! Направо ще се разрева, че не мога да се събирам с такива талантливи и вдъхновяващи творци като вас! Направете една в Цюрих, колко му е... :D <3
    ХОХОХО

    ОтговорИзтриване
  2. Много е слънчева, наистина! И печатчето е супер. Очаквам да го видя и в други проекти:)

    ОтговорИзтриване
  3. Картичката е много свежа и усмихваща,много ми харесва !

    ОтговорИзтриване
  4. Картичката ти е просто пленителна, обожавам цветовете, които си използвала. И аз самата обичам да правя по-цветни картички :)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна картичка, Кате! Свежа, пролетна, създаваща настроение! Кутийката също е много красива и стилна! Пеперудите са невероятни!

    ОтговорИзтриване