събота, 30 март 2013 г.

Dreaming Paris

Париж - едно невероятно и вълшебно място :) което обаче все още не съм посетила, но .... някой ден и там ще отида :) Много ми харесва Vintage стила и понеже един колега искаше да направя картичка за една негова позната, като на мен ми се падна честта да избера и измисля цялата идея за картичката и ... е роди се една доста интересна картичка :)

Направих и една визитка в същият стил :)
Смятам да я включа в предизвикателството на Stampsfun Сreativity - Monochrome за монохромна картичка. За него разбрах от Ани Некезова, която е гост дизайнер :)
 
И реших да направя една подобна за подарък на жената на колегата ми :)
 

2 коментара:

  1. Прекрасна е! Много ми харесва първата, и цветовете, и печатчето, и цветята...всичко е прекрасно. Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Your card looks really fantastic. Thanks for joinig us at SFC.
    Happy easter and many greetings
    Angela

    ОтговорИзтриване